dijous, 22 de novembre del 2007

If You're Feeling Sinister: Live at the Barbican (Belle and Sebastian, 2005)


Sovint s'ha dit que "If You're Feeling Sinister" és un dels millors, si no el millor, discs de Belle & Sebastian. Jo no sabria que dir-vos, em falta perspectiva, em falten coneixements musicals, i no puc dir que m’agradi més que altres discos de B&S, però el cert és què és un molt bon disc d’un molt bon grup. El cas és què els propis membres del grup han declarat, en algunes ocasions, que aquest àlbum conté les seves millors cançons molt malament enregistrades. Per això quan van tenir la possibilitat d’enregistrar, ja amb mitjans tècnics (i econòmics) adequats, un directe (la història és llarga) es van llençar com un sol home a replicar, amb l’ordre original, les cançons que formaven part de “If You’re Feeling Sinister”. El resultat? “If You’re Feeling Sinister: Live at the Barbican” , només disponible en versió digital. Espectacular.

Si, com jo, voleu pagar per ell el podreu trobar a l’Itunes i a e-music

[Escrit originalment per a Xelu.net]


blog comments powered by Disqus