dimecres, 20 de febrer del 2008

Nova Música Per Un Nou Mes, o Una Història D'Amor amb Emusic

Com cada dia 20 el meu compte d’emusic s’ha renovat i ara puc comprar i descàrregar 65 cançons per afegir a la meva biblioteca musical. Aviat farà 2 anys que estic suscrit a aquest servei de compra de música per internet i el cert és que n’estic més que content. Per 13,84 € al mes puc escullir entre un ampli ventall de música en mp3 i descarregar 65 cançons (a mi em sembla un preu molt bo per la quantitat de música a la que pots accedir). El catàleg és molt ampli i s’ajusta molt als meus gustos, amb moltes novetats i també moltes coses antigues. Si us agrada la música indie, el jazz, el hip hop o la música clàssica segur que trobareu música que us agradi. També tenen una bona selecció de música rock en català i en castellà antiga i actual. I sobretot, si us agrada descobrir nova música, aquesta botiga online és un recurs insuperable. A mi m’agrada comprar música en mp3, perquè escolto música, sobretot, a l’ordinador mentres treballo o al cotxe, i en aquest darrer cas no m’importa i fins i tot prefereixo gravar-la en CDs econòmics (si, by the way, després de llegir això algú decideix provar a suscriure’s a emusic que m’ho faci saber. Si us envio una invitació a mi em regalen 50 cançons, i a vosaltres també us regalen bastantes, no se exactament quantes).

Com cada mes, ara he d’escollir entre els discos interesants que he anat marcant per comprar més endavant i també com cada mes, 65 cançons seran poques.

Els discos escollits aquest mes són:

Verdi: Requiem & Operatic Choruses, de Robert Shaw

No sóc cap melòman, ni de tros, però aquest disc fa temps que el volia escoltar. Per a mi la música clàssica és una novetat, però darrerament n’estic gaudint molt.



Rivers Arms, de Balmhorea

Un altre disc instrumental. He llegit una crítica a Pitchforkmedia que m’ha cridat l’atenció. Té pinta de ser una barreja interesant de jazz, música clàssica i folk. Ja deixaré constància de què em sembla, però a priori té bona pinta.



The Song is You, de Chick Corea, Pat Metheny, Jack DeJohnette

M’agrada molt el jazz de’n Chick Corea. El de’n Pat Metheny menys i en Jack DeJohnette no sabia ni que existia.



All is Well, de Samamidon

Indie folk. Pot ser un petardo. Però pot no ser-ho! Disc intimista amb arranjaments atmosfèrics en primera persona. We’ll see.




Libertines, de The Libertines

Rock britànic, seguint l’estela de The Clash, Suede, The Smiths... No és que el disc sigui especialment nou (crec que és del 2004) però fa temps que el tinc a la llista d’espera i he llegit coses molt bones d’aquest grup.



Això suma 55 cançons. Me’n guardo 10 per si les mosques surt alguna cosa nova durant el mes que em crida l’atenció. Que poquet que em duren... snifff...

blog comments powered by Disqus